Rejestracja biura w naszym serwisie jest BEZPŁATNA. Odbywa się poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie portalu.
Aby zaznaczyć plan BASIC należy wybrać z menu zakładkę „Serwis”, gdzie zostały porównane plany dostępne na naszym portalu wraz z okresami umowy i sposobami płatności abonamentu. Po zapoznaniu się ze szczegółami danego pakietu przechodzimy do formularza poprzez kliknięcie przycisku zamawiam.
W formularzu dla planu BASIC pola dla niedostępnych funkcji są wyłączone.
Dodając biuro w serwisie firma prezentuje swój zakres działalności zyskując możliwość zwiększenia swojej bazy klientów poprzez bycie wyszukiwanym przez lokalnych przedsiębiorców.
Plan BASIC jest najprostszą i całkowicie wolną od opłat wersją prezentacji biura w serwisie szukam-ksiegowej.pl
Wybierając BASIC, biuro otrzymuje wizytówkę w wersji podstawowej, w której to udostępniana jest nazwa oraz siedziba firmy.
Biuro z planem BASIC jest wyświetlane w wynikach wyszukiwania w ostatniej kolejności to znaczy po biurach z planem EXPERT i PROFESSIONAL.
Pakiet BASIC oferuje niewielka ilość funkcjonalności jaka jest dostępna dla wyższych pakietów. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z planem PROFESSIONAL i EXPERT dostępnych w naszym portalu, które udostępniają pełen zakres funkcji i pozwalają w pełni korzystać z funkcji dostarczanej przez portal.